II Targi książki kulinarnej

Chciałabym wam pokazać swój najnowszy nabytek z serii książkowych inspiracji. Są to zarazem moje jedyne zdjęcia dotyczące imprezy II Tragi Książki Kulinarnej w Warszawie organizowanej przez Qchnię Artystyczną i Martę Gessler. Wchodząc bowiem na krużganek Zamku Ujazdowskiego przepadłam. Chłonęłam przepięknie wydane książki (nie tylko te najnowsze) do tego stopnia, że zapomniałam o aparacie przewieszonym przez ramię. Obejrzałam uważnie kilkanaście pozycji, ale zdecydowałam się na jedną. Głównie za sprawą bloga http://www.whatkatieate.com/ Zaglądam do niego od nie dawna, ale jak zobaczyłam wydanie książkowe stylizowane na zapiski, notatki, karteczki i karteluszki nie mogłam się powstrzymać (w końcu nazwa mojego bloga „culinary notes” do czegoś zobowiązuje – w moim przekonaniu do zbierania wszelkiego rodzaju notatek kulinarnych).

IMGP1721 IMGP1729 IMGP1734 IMGP1741 IMGP1747 IMGP1755 IMGP1768

Skomentuj

