Seler naciowy z burakiem i gruszką

Naczytałam się ostatnio o właściwościach selera naciowego samych dobrych rzeczy. Seler naciowy stosuje się w medycynie ludowej na wzdęcia i niestrawności. Jest również używany jako środek moczopędny. Wyciąg z jego nasion obniża poziom kwasu moczowego. Jego właściwości oczyszczające organizm cenią wszyscy odchudzający się 😉 Ja postanowiłam do klasycznego połączenia buraka z selerem naciowym dołączyć gruszki. Zmiksowałam wszystko dodając odrobinę wody. Nie posłużyłam się sokowirówką ponieważ lubię wyczuwać kawałki warzyw w przygotowywanym napoju warzywnym. Użyłam thermomixa, którym rozdrobniłam wszystkie warzywa i dodałam do nich startą gruszkę.

IS_IMGP1730
IS_1

Skomentuj

