Keksiki pełne bakali

Przygotowując się do Świąt Bożego Narodzenia przeglądałam różne przepisy. Postanowiłam zrobić coś czego jeszcze nie próbowałam. Wybrałam keksiki cynamonowe Elizy z White Plate. Spodobał mi się pomysł zrobienia bakaliowego keksu w formie muffinek. Poza tym aromat cynamonu wydobywający się z piekarnika to bez wątpienia potwierdzenie zbliżających się Świąt.

IS_IMGP4494

IS_1keksikiW przepisie nie mogło zabraknąć posypki – cukru trzcinowego z cynamonem.

IS_IMGP4510

Przepis znajdziecie na blogu White Plate.

IS_IMGP4497

IS_IMGP4539

Muszę przyznać, że początkowo ilość bakali w stosunku do ilości mąki mnie przeraził. Rodzynki, żurawina z sokiem z granatu, orzechy włoskie – wydawało mi się, że nie pomieszczą się w masie ciasta i zdominują całość. Nic bardziej mylnego. Proporcje w przepisie okazały się świetnie dobrane.

IS_IMGP4290

IS_IMGP4505

Wesołych cynamonowych Świąt!

IS_IMGP4545

One thought on “Keksiki pełne bakali

Skomentuj

