Gruszka w owsiance

Owsiankowych śniadań ciąg dalszy. Tym razem postanowiłam zapiec gruszki. Dostaliśmy takie ekologiczne, domowe, słodziutkie, prosto ze starego drzewa babci.
Składniki:
– 4 łyżki płatków górskich
– 1 szklanka mleka migdałowego
– 1 łyżka kakao
– 1 łyżeczka cynamonu
– 1 gruszka

Płatki Górskie po zalaniu mlekiem migdałowym odstawiłam na noc. Rano dodałam resztę składników i włożyłam do piekarnika.

IS_IMGP5548

Wyjmując owsiankę, po 20 minutach z rozgrzanego do 160 stopni piekarnika, powinniśmy poczekać z jej pałaszowaniem aż ostygnie, ale wierzcie mi – nie sposób się jej opanować 😉

Ja zaczęłam swoje śniadanie niemalże od razu!

IS_IMGP5560

Skomentuj

